LUDZIE NIE LUBIĄ CZYTAĆ
Żyjemy w dobie, gdzie, „około 19 milionów Polaków po przekroczeniu 15. roku życia nie przeczytało nawet kilku stron książki.” Statystyki te pokazują, że ludzie nie lubią czytać, a już na pewno nie teksty, które nie przyciągną ich na dłuższą chwilę. Przekazywane informację, muszą być zwarte, konkretne i co najważniejsze mają przynosić korzyści. Jak zapewne zauważyłeś, całość tekstów na naszej stronie jest pisana w formie „poradnika”, dzięki czemu, zagłębiając się coraz dalej, otrzymujesz konkretne informacje, które da się wykorzystać w Twojej pracy czy życiu. Jednak nie zawsze takie podejście jest skuteczne. Są miejsca, gdzie słowa muszę bawić, wzruszać czy wywoływać zaskoczenie. Dlatego, tak ważne dla każdego Copywritera jest to dla kogo i gdzie pisze. Informacje te pozwalają dobrać odpowiedni język do grupy odbiorców.