LUDZIE NIE LUBIĄ CZYTAĆ

Żyjemy w dobie, gdzie, „około 19 milionów Polaków po przekroczeniu 15. roku życia nie przeczytało nawet kilku stron książki.”  Statystyki te pokazują, że ludzie nie lubią czytać, a już na pewno nie teksty, które nie przyciągną ich na dłuższą chwilę. Przekazywane informację, muszą być zwarte, konkretne i co najważniejsze mają przynosić korzyści. Jak zapewne zauważyłeś, całość tekstów na naszej stronie jest pisana w formie „poradnika”, dzięki czemu, zagłębiając się coraz dalej, otrzymujesz konkretne informacje, które da się wykorzystać w Twojej pracy czy życiu. Jednak nie zawsze takie podejście jest skuteczne. Są miejsca, gdzie słowa muszę bawić, wzruszać czy wywoływać zaskoczenie. Dlatego, tak ważne dla każdego Copywritera jest to dla kogo i gdzie pisze. Informacje te pozwalają dobrać odpowiedni język do grupy odbiorców.

SLOGANY ZNACZĄ WIĘCEJ

Niejednokrotnie spotkałeś się ze sloganami reklamowymi. Są to idealne hasła dla Twojego mózgu. Łatwo wpadają w ucho, w kilku słowach przekazują najważniejsze informacje i zapadają w pamięć. Po jakimś czasie możesz nie wiedzieć, gdzie pojawiał się dany slogan, ale firmę, którą reprezentował, zapamiętasz na długo.

Coraz bliżej święta

Znane wszystkim „Coraz bliżej święta” do dzisiaj wywołuje w moim umyśle obraz ciężarówki Coca Coli, z mikołajem trzymającym butelkę ich produktu. Sam slogan nie będzie sprzedawał ani przynosił finansowych korzyści, ale pozwoli, że ludzie w sobotę będą nucili sobie pod nosem „Do Lidla, do Lidla” i w końcu dzięki zakotwiczeniu tego dnia wybiorą się właśnie do Lidla zamiast innego sklepu.

Złóż szczegółowe zapytanie