Jesteśmy wzrokowcami

Kupując przez internet, kluczową rolę odgrywają tutaj rzeczy, jak — cena (to oczywiste), prezentacja produktu oraz prosta możliwość jego zakupienia. Prezentując produkt w sposób jak najbardziej realne unikamy ewentualnych roszczeni lub pretensji ze strony kupującego o to, że produkt nie jest zgodny z tym, który zobaczył w sklepie internetowym

Skuteczna prezentacja

Aby prezentacja produktu była na wysokim poziomie, watro zastanowić się nad tym, co sami chcielibyśmy zobaczyć kupując taki produkt w sieci oraz jakie inne informacje sami chcielibyśmy uzyskać. Warto przyjąć tu strategię "stań po drugiej stronie" i spojrzeć na to z innego punktu widzenia.

Szczegóły mają znaczenie

Kupując przez internet, pozbawieni jesteśmy aspektu fizyczności. Mówiąc wprost — nie możemy tego dotknąć. Zatem jeśli zostaje nam tylko możliwość zobaczenia danej rzeczy — nie utrudniajmy tego potencjalnemu klientowi — pokaż wszystko wraz ze szczegółami. To, co jest do pokazania i jak to pokazać nie jest opisane w poradniku. Zatem znów postaw się po drugiej stronie i zastanów się, co chciałbyś zobaczyć.

Złóż szczegółowe zapytanie