Kanały Social-Media

Kanały Social-Media

KANAŁY SOCIAL-MEDIA, Z CZYM TO JEŚĆ

Dla większości użytkowników internetu, Social-Media kojarzą się z Facebookiem, Instagramem ewentualnie jeszcze jakąś platformą. Nie ma jednak nic bardziej mylnego niż myślenie, że są to jedyne lub podstawowe platformy, gdzie firma może się zareklamować lub nawiązać kontakt z klientem.

Statystyki z przełomu 2017/2018 roku pokazują, że rynek Social-Media w Polsce pochłoną aż 15,4% wartości wszystkich reklam internetowych. Jest to więc kwota 92,4 mln złotych z przyrostem wartości na poziomie 25% rocznie.

Social-Media to jeden z szybciej rozwijających się rynków reklamy, dający jednocześnie ogromne możliwości darmowej promocji i komunikacji na drodze FIRMA -> KLIENT.

CO DA SOCIAL-MEDIA CZEGO NIE DA ZWYKŁA REKLAMA

Dzięki Social-Media możA komunikować się zwrotnie ze swoimi klientami, a co za tym idzie poznawać ich upodobania, opinie, preferencje i zjednać ich sobie w naturalnym dla nich środowisku. Niestety nie wystarczy napisać „cześć, tu jestem”, dobrze dobrany kontent (czyli to, co kierujemy do odbiorców) pozwala zwiększyć sprzedaż przez samą tylko odpowiednio zbudowaną informację.

Mądrze zaprogramowana kampania i szybka reakcja na to, co dzieje się aktualnie w świecie „www”, możemy zwiększyć świadomość klientów i pokazać im że istniejemy.

ODPOWIEDNIA PLATFORMA CZY MĄDRY KONTENT

W internecie istnieje wiele przykładów, że dobrze dobrany kontent pozwala na umiejscawianie firmy nawet na platformach pozornie dla nich nieodpowiednich. Jednym z przykładów może być sieci pizzerii, która na Tinderze (platforma randkowa) zaproponowała swoim klientom, aby ją uwiedli, a w zamian za to dostaną bon na darmową pizzę. Działanie to było dość nietypowe ze względu na platformę, którą wybrali, a jednak dzięki odpowiedniemu pomysłowi udało się stworzyć coś, co znacząco zwiększyło wzrost świadomości marki i przysporzyło jej wielu sympatyków.

KORZYŚCI Z POSIADANIA KONTA SOCIAL-MEDIA

Dzięki kanałom social-media, zbudujesz kontakt ze swoimi klientami, oraz pokażesz się nowym osobom, co wpłynie niewątpliwie wpłynie na przyrost nowych klientów.

Facebook, Instagram, LinkedIn czy YouTube (to tylko cztery najbardziej popularne platformy, w internecie jest ich znacznie więcej) pozwolą Ci na komunikację z Twoimi fanami/obserwującymi, dzięki czemu poznasz ich zdanie o twojej firmie i produktach, jak również obiekcje, jakie nimi powodują. Ta wiedza pozwoli Ci zastosować działania, dzięki którym będziesz mógł przekonać ich, dlaczego to właśnie Ciebie powinni wybrać.

Dobrze prowadzony kanał to również przyciąganie uwagi klientów i przypominanie im swoim istnieniu. Nie daj sobie wmówić, że Twoja działalność nie nadaje się do prowadzenia kanału w social media. Nie wierzysz? Sprawdź Facebooka i zobacz, że zakład pogrzebowy z Bytomia może mieć 115 tysięcy polubień i setki komentarzy pod każdym postem.

Kanał social-media to również możliwość, działań promocyjnych. Tam właśnie po pewnym czasie zaczną skupiać się Twoi klienci. Duża ilość polubień/wyświetleń itp. pozwoli Ci na dotarcie do dużego grona odbiorców, a dzięki odpowiednio wykonanej grafice czy napisanym tekście, zostaniesz przesyłany dalej, co zwiększysz zasięg firmy.

Stwórz internetowego wirala* i pozwól dostrzec się innym!

* Wiral/Viral – ciekawa lub śmieszna treść (np. filmik, zdjęcie, slogan), która bardzo szybko rozprzestrzenia się w internecie.

Najwaniejsze korzyści
  • Możliwość lepszego kontaktu z klientami
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Większa możliwość dotarcia firmy do klienta i klienta do firmy
  • Przywiązanie klientów do firmy
  • Możliwość lepszych działań promocyjnych
Główne informacje
  • Kanały Social-Media umożliwiają bieżący kontakt z klientem
  • Dowiesz się bezpośrednio co o Twojej firmie sądzą ludzie
  • Zwiększysz możliwości promowania poszczególnych produktów i usług
  • Otrzymasz kolejne narzędzie sprzedażowe
  • W każdej chwili dostaniesz możliwość informowania o tym co dzieje się w Twojej firmie
Warianty oferty
  • Pakiet 1: Dobór kanałów - FREE / nie pobieramy opłat
    dobór kanałów social-media do profilu firmy, usługa jednorazowa
  • Pakiet 2: Utworzenie kanałów - 39 zł / za tydzień
    utworzenie kanałów social media, przygotowanie kontentu, określenie częstotliwości działań
  • Pakiet 3: Prowadzenie kanałów - 99 zł / za tydzień
    kompleksowa obsługa
Nie tego szukasz?

Nie znalazłeś oferty dla siebie? A może masz inne oczekiwania? Przejdź dalej, wypełnij formularz i wyślij. Szczegóły otrzymasz już w 24 godziny.

Wycena projektu
Metody płatności

  • Etapowo - 3 etapy realizacji projektu - 3 raty
  • 40%/60% - 40 przed 60 po
  • Ratalnie - w ustalonej ilości rat
  • Umownie - wg indywidualnych ustaleń
Masz więcej pytań?
Damian

Prosże o kontakt telefoniczny w godzinach 10:00 - 18:00

Marketing internetowy dla firm
Zobacz powiązaną ofertę
Przeciwdziałanie negatywnym opiniom
Zobacz powiązaną ofertę
Promocja w internecie
Zobacz powiązaną ofertę
Kreowanie wizerunku marki
Zobacz powiązaną ofertę

Copyright © 2017-2019 iseeyou-studio.pl