Szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe

Czym jest sprzedaż, wie każdy przedsiębiorca. Wie on również, ile problemów potrafią sprawić klienci. Jednak dobrze dobrana taktyka pozwala zarobić na „piasku na pustyni”.

Niewielu handlowców wie, jak radzić sobie z trudnymi klientami, a to właśnie przekonanie tego typu osób pozwala na największą satysfakcję w procesie sprzedażowym. I przynosi największe zyski, gdyż trudny klient raz się zraża i raz się przekonuje, a dzięki temu to Ty w przyszłości będziesz bazą, do której będzie kierował się po dany produkt czy usługę.

WALKA O KLIENTA NIE MUSI BYĆ TRUDNA

Spójrz na swoich pracowników, gdy pojawia się u Ciebie klient. Czy gdy witają go i z nim rozmawiają, są uśmiechnięci i pogodni? Czy wykazują energię i chęć pomocy „za wszelką cenę”? To właśnie taki sprzedawca sprzeda najwięcej i przekona klienta do Twojej firmy.

Ludzie w dzisiejszych czasach, obcują ciągle z innymi zabieganymi i zapracowanymi osobami. Ten uśmiech i zainteresowanie, które otrzymają od Twojej załogi, jest niezwykle ważne, gdyż jest elementem, którego brakuje im w ciągu całego dnia i niewątpliwie kojarzy im się z domem i rodziną, od której taki gest otrzymają.

Są setki sposobów sprzedażowych, dzięki którym klient, zanim zacznie rozmowę, będzie już lepiej nastawiony.

Do dzisiaj korzystam osobiście z usług wulkanizacji, która tworzy przyjazny klimat. Zawsze mogę tam usiąść, porozmawiać, zostanę poczęstowany kawą, a właściciele są otwarci. Widać w nich chęć pomocy i posiadam to przeczucie, że nie chcą za wszelką cenę „opchnąć” mi tego konkretnego produktu, ale sprzedają to, co faktycznie jest mi potrzebne. Wiem, że mógłbym korzystać z usług tańszego warsztatu, ale po co skoro tam otrzymuję to, czego nie dostaję nigdzie indziej, czyli indywidualne podejście.

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DOBRĄ DROGĄ DO SUKCESU

Jeszcze 20/30 lat temu, każdy facet był znawcą wielu dziedzin, potrafił wymienić instalację elektryczną, położyć tynk i zamontować koła w samochodzie jednocześnie, drugą ręką naprawiając odkurzacz. Dzisiaj każdy goni za pieniędzmi, które wydaje na to, aby ktoś zrobił wiele rzeczy za niego. Tak samo jest ze sprzedażą, ludzie coraz mniej czasu poświęcają na zdobywaniu informacji o produkcie, a więc to Ty musisz zadbać by dostali to, czego oczekują.

Wrócę do przykładu wulkanizacji. Gdy przyszedłem tam pierwszy raz, zostałem przy wyborze opon zapytany nie tylko o rozmiar, jaki jest mi potrzebny, ale również o to, jak szybko jeżdżę, czy odbywam dalekie trasy, czy poruszam się w strefie miasta, jakie auto posiadam itd. Dzięki temu wiedzieli jaki konkretny model opon powinienem otrzymać, a to przełożyło się na moje zaskoczenie podejściem i satysfakcję z otrzymanego produktu.

SPRAWDŹ ILE WIEDZĄ TWOI PRACOWNICY

Pamiętaj, że człowiek, który pracuje nie zawsze, ma później czas i siły, aby poznawać nowe metody handlowe i rozwijać się zawodowo. Jeżeli Ty, jako pracodawca nie zadbasz o szkolenie swoich pracowników, prawdopodobnie oni sami tego nie zrobią.

To Ty zyskujesz najwięcej. Przeszkolony pracownik, z nową wiedzą jest w stanie sprzedać lepiej i więcej, jednocześnie przyciągając klienta, który poleci Twoją firmę innym.

Postaw na dobrze zgrany dział handlowy i pozwól dostrzec się innym!

Najwaniejsze korzyści
  • Najnowsza wiedza w zakresie handlowym
  • Przydatne tricki sprzedażowe
  • Dostęp do plików po szkoleniu
  • Pomoc po zakończeniu szkolenia
Główne informacje
  • Pracownicy otrzymają szkolenie od specjalistów w branży handlowej
  • Dostaniesz pełen dostęp do plików ze szkolenia nawet po jego zakończeniu
  • Otrzymasz pełne wsparcie dla działu handlowego po szkoleniu
  • Poznasz najnowsze metody sprzedaży poparte badaniami
  • Sprawdzisz skuteczność swojego zespołu po egzaminie ze szkolenia
Warianty oferty
  • Pakiet 1: Podstawowy - 1019 zł zł / jednorazowo
    Szkolenie handlowe trwające do 4 godzin zakończone egzaminem. Szkolenie odbywa się na terenie Twojej firmy.
  • Pakiet 2: Średni - 1499 zł zł / jednorazowo
    Szkolenie handlowe trwające dwa razy po 3 godziny zakończone egzaminem. Szkolenie odbywa się na terenie Twojej firmy.
  • Pakiet 3: Premium - Wycena indywidualna zł / jednorazowo
    Szkolenie sprzedażowe trwające do 6 godzin zakończone egzaminem i późniejszym uzupełnieniem. Szkolenie połączone jest z wyjazdem firmowym zorganizowanym przez naszą firmę.
Nie tego szukasz?

Nie znalazłeś oferty dla siebie? A może masz inne oczekiwania? Przejdź dalej, wypełnij formularz i wyślij. Szczegóły otrzymasz już w 24 godziny.

Wycena projektu
Metody płatności

  • Etapowo - 3 etapy realizacji projektu - 3 raty
  • 40%/60% - 40 przed 60 po
  • Ratalnie - w ustalonej ilości rat
  • Umownie - wg indywidualnych ustaleń
Masz więcej pytań?
Przeciwdziałanie negatywnym opiniom
Zobacz powiązaną ofertę
Prowadzenie działań posprzedażowych
Zobacz powiązaną ofertę
Organizacja wydarzeń promocyjnych
Zobacz powiązaną ofertę

Copyright © 2017-2019 iseeyou-studio.pl