Przeciwdziałanie negatywnym opiniom

Przeciwdziałanie negatywnym opiniom

PRZECIWDZIAŁANIE NEGATYWNYM OPINIOM

Negatywna opinia to nic innego jak złe słowo o Tobie, które ktoś przekazał większej ilości osób. Tam, gdzie pojawia się jedna zła opinia, która nie została odpowiednio wytłumiona, za chwilę może rozgorzeć dyskusja, która sprawi, że inni będą chcieli wypowiedzieć się dalej w tej i innych sprawach.

W dobie konkurencji w internecie coraz większa ilość internautów wybiera, produkty i usługi na podstawie ilość negatywnych opinii w porównaniu do tych pozytywnych. Najlepszym przykładem zdania powyżej, jest znany serwis aukcyjny z pomarańczowym napisem w logo. Tam, kilka negatywnych opinii, sprawia, że sprzedaż produktów zostaje utrudniona, jeżeli nie niemożliwa.

To samo dzieje się w internecie, ludzie bez problemu mogą przekazywać sobie opinie o poszczególnych produktach i markach. Dobrym przykładem będzie tutaj Facebook, gdzie na fanpage’ach firm, można przeczytać wiele komentarzy, zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych.

DLACZEGO WARTO PRZECIWDZIAŁAĆ NEGATYWNYM OPINIOM

Opinia buduje wizerunek i zaufanie marki, jeżeli jest ona niepochlebna, to trudno przekonać klientów do zakupu. Zdarza się, że nawet stali klienci, zaczynają zastanawiać się, czy jakość produktów i usług nie została pogorszona od ostatniej wizyty.

Gdy pozostawiamy takie opinie samym sobie, to tak jakbyśmy przyznali się do nich. Zdarza się również, że zła reakcja na tego typu „krzykaczy” może tylko podsycić ogień wypowiedzi. Podczas walki z plagą hejtu, najlepiej wyzbyć się emocji, a jeszcze lepiej przekazać prowadzenie rozmowy osobie, która jest mniej związana z Twoją firmą.

JAK WALCZYĆ Z PLAGĄ NEGATYWÓW

Bądź otwarty na dialog, a dzięki temu dowiesz się co boli Twojego internetowego „krzykacza”. Staraj się zawsze dowiedzieć, dlaczego sądzi tak, a nie inaczej i co możesz zrobić, aby pomóc mu w zmienieniu jego negatywnej opinii.

Wystrzegaj się wdawania w dyskusję, ze zwykłym hejterem. Na zaczepki typu „Jesteście chu****” dobrze jest odpowiedzieć w zabawny sposób, jednak taki, który nikogo nie obrazi, ani nie sprawi przykrości. Dobrze jest też dowiedzieć się dlaczego ktoś tak sądzi.

Pamiętaj, żeby umieć przyznać się do winy. Wypuściliście wadliwy produkt i ludzi są na Was źli? Przeproś i daj im coś co sprawi, że poczują że na prawdę żałujesz i chcesz naprawić swój błąd. Nie zrzucaj winy na producentów, pracowników itd. w końcu to Twoja firma i to Ty odpowiadasz za to co dajesz ludziom.

Sprawdź, co już krąży w internecie na temat Twojej firmy. Czasami negatywne opinie gdy się w nie „wsłuchasz” mogą przynieść więcej korzyści, niż całe strony tych co Cię chwalą.

Przeszkól swoich pracowników, aby mogli na „gorąco” reagować na to co się dzieje. Nie ma nic gorszego niż przeczekanie fali hejtu. Pamiętaj, to że kończysz pracę o 16 nie oznacza, że możesz zostawić komentarze bez opieki.

Popraw swoje kontakty z klientem w sieci i pozwól dostrzec się innym!

Najwaniejsze korzyści
  • Wyeliminujesz negatywne opinie w sieci
  • Poznasz wszystkie opinie jakie pojawiły się na temat Twojej firmy
  • Dowiesz się co najbardziej podoba się Twoim klientom
  • Nauczysz się przeciwdziałać negatywnym opiniom i ich skutkom
Główne informacje
  • Większe zaufanie klientów
  • Mniejsze ryzyko negatywnych opinii
  • Szkolenie pozwalające zmniejszyć skutki negatywnych opinii
  • Polepszenie wizerunku firmy oraz produktów
Warianty oferty
  • Pakiet 1: Podstawowy - 49 zł / za tydzień
    Przeciwdziałanie powstałym i ewentualnym negatywnym opiniom występującym na stronie internetowej oraz portalach społecznościowych firmy. Działanie nie później niż do 30 minut od wystąpienia opinii.
  • Pakiet 2: Średni - 99 zł / za tydzień
    Informacje o wszystkich opiniach występujących w mierzalnym okresie dla firmy, przeciwdziałanie powstałym i ewentualnym negatywnym opiniom na stronie internetowej oraz portalach społecznościowych firmy. Działanie nie później niż do 30 minut od wystąpienia opinii*.
  • Pakiet 3: Premium - 199 zł / za tydzień
    Informacje o wszystkich opiniach występujących w mierzalnym okresie dla firmy, przeciwdziałanie powstałym i ewentualnym negatywnym opiniom na stronie internetowej, portalach społecznościowych firmy oraz na innych stronach internetowych. Działanie nie później niż do 15 minut od wystąpienia opinii*. Szkolenie z przeciwdziałania negatywnym opiniom wspomagające późniejsze działania firmy.
  • Pakiet 4: Szkoleniowy - 599 zł / jednorazowo
    Szkolenie wraz z późniejszą pomocą przy przeciwdziałaniu negatywnym opiniom.**
Nie tego szukasz?

Nie znalazłeś oferty dla siebie? A może masz inne oczekiwania? Przejdź dalej, wypełnij formularz i wyślij. Szczegóły otrzymasz już w 24 godziny.

Wycena projektu
Metody płatności

  • Etapowo - 3 etapy realizacji projektu - 3 raty
  • 40%/60% - 40 przed 60 po
  • Ratalnie - w ustalonej ilości rat
  • Umownie - wg indywidualnych ustaleń
Masz więcej pytań?
Damian

Prosże o kontakt telefoniczny w godzinach 10:00 - 18:00

Kanały Social-Media
Zobacz powiązaną ofertę
Kreowanie wizerunku marki
Zobacz powiązaną ofertę
Szkolenia sprzedażowe
Zobacz powiązaną ofertę
Prowadzenie działań posprzedażowych
Zobacz powiązaną ofertę

Copyright © 2017-2019 iseeyou-studio.pl