Prowadzenie działań posprzedażowych

Prowadzenie działań posprzedażowych

DBAJ O KLIENTA, KTÓRY JUŻ ZAPŁACIŁ

Mało który przedsiębiorca, zdaje sobie sprawę, jak istotną rzeczą jest obsługa klienta po tym, jak dokonał on już zakupu.

„To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.” Nelson Boswell.

Właśnie ta maksyma powinna być pierwszą zasadą obsługi posprzedażowej. Tylko pokazując klientowi, że jesteś gotów zadbać o niego, nawet gdy już zapłacił Ci za Twoje działanie/produkt, pokażesz mu, że warto nie tylko znowu u Ciebie kupić, ale będzie on skłonny przekonać znajomych, aby robili interesy właśnie w Twojej firmie.

CZY MOŻNA ZATRZYMAĆ KLIENTA PO REKLAMACJI

Bardzo ważnym aspektem obsługi posprzedażowej, jest umiejętne działanie w przypadku, gdy klient zgłosi się do Nas z wadą produktu/usługi. Chociaż nie zawsze błędy występują po naszej stronie, to warto zadbać o klienta tak, jak gdybyśmy to my spowodowali usterkę. Niejednokrotnie może wiązać się to z kosztami finansowymi, jednak zadowolony klient potrafi przyciągnąć do firmy przynajmniej trzy kolejne osoby, a więc i tak to Ty zyskujesz.

Opinia, że dane przedsiębiorstwo prowadzi sprzedaż wadliwych produktów czy niepełnych usług, potrafi rozprzestrzenić się jak wirus, a jej skutki są opłakane. Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że jeden niezadowolony klient to nic strasznego, bo za drzwiami są ich jeszcze tysiąc, jednak ten człowiek, jest w stanie zniechęcić do Twojej firmy przynajmniej trzy osoby, które przekażą to kolejnym trzem osobom i zanim się spostrzeżesz, wśród setek osób będzie krążyła zła opinia, a to może znacząco obniżyć Twoje zyski.

CO ZYSKASZ USPRAWNIAJĄC OBSŁUGĘ POSPRZEDAŻOWĄ

Przede wszystkim zyskasz lojalność klientów, a to sprawi że z chęcią polecą Twoją firmę znajomym.

Pewność, że klienci zapamiętają Cię za to jak ich obsłużyłeś i zadbałeś o nich, gdy finalnie dokonali już zakupu. Cenę pamięta się krótko, dobrą obsługę praktycznie zawsze.

Gdy dobrze przeszkolisz swoich pracowników w tematyce obsługi klienta, sprawią oni, że nawet Ci „pretensjonalni” interesanci wyjdą od Ciebie uśmiechnięci i chętni do zostania ambasadorem Twojej marki.

Ken Blanchard powiedział kiedyś, że „obsługa klienta nie powinna być tylko działem. Obsługa klienta jest zadaniem wszystkich pracowników” Wprowadź tą maksymę do swojej firmy i pozwól dostrzec się innym!

Najwaniejsze korzyści
  • Obowiązujące standardy posprzedażowe
  • Przywiązanie klienta po dokonaniu zakupu
  • Zmniejszenie ryzyka negatywnych opinii
  • Działania prewencyjne w przypadku problemów z produktem
  • Dobra opinia wśród klientów
Główne informacje
  • Wprowadzimy odpowiednie standardy posprzedażowe
  • Zautomatyzujemy proces kontaktu z klientem po zakupie
  • Stworzymy procedury przyśpieszające i poprawiające kontakt posprzedażowy
  • Przeprowadzimy szkolenia z budowania relacji z klientem
Warianty oferty
  • Pakiet 1: Procesy posprzedażowe - od 299 zł / wycena indywidualna
    Wdrożymy procesy posprzedażowe, zwiększając przywiązanie klientów
  • Pakiet 2: Automatyzacja procesów posprzedażowych - wycena indywidualna wiele elementów składowych do wyceny
    Zautomatyzujemy procesy posprzedażowe, skracając zakres pracy w kontaktach z klientami
  • Pakiet 3: Szkolenie posprzedażowe - 1199 zł / jednorazowo
    Przeprowadzimy szkolenie posprzedażowe wraz z elementami automatyzacji i niezbędnymi narzędziami wspomagającymi proces
Nie tego szukasz?

Nie znalazłeś oferty dla siebie? A może masz inne oczekiwania? Przejdź dalej, wypełnij formularz i wyślij. Szczegóły otrzymasz już w 24 godziny.

Wycena projektu
Metody płatności

  • Etapowo - 3 etapy realizacji projektu - 3 raty
  • 40%/60% - 40 przed 60 po
  • Ratalnie - w ustalonej ilości rat
  • Umownie - wg indywidualnych ustaleń
Masz więcej pytań?
Damian

Prosże o kontakt telefoniczny w godzinach 10:00 - 18:00

Marketing internetowy dla firm
Zobacz powiązaną ofertę
strony internetowe, projektowanie stron
Strony internetowe
Zobacz powiązaną ofertę
Automatyzacja sprzedaży w sieci
Zobacz powiązaną ofertę
Kreowanie wizerunku marki
Zobacz powiązaną ofertę

Copyright © 2017-2019 iseeyou-studio.pl