Marketing internetowy dla firm

Marketing internetowy dla firm

Według Philipa Kotlera marketing – „Jest to nauka i sztuka badania, tworzenia i oferowania z zyskiem produktów posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia potrzeb rynku docelowego. Określa, które segmenty rynku, przedsiębiorstwo może najlepiej zaspokoić oraz projektuje i promuje produkty i usługi.

Dla wielu marketing kojarzy się z reklamą, jednak pojęcie to jest znacznie szersze i w większym stopniu odpowiada za zarządzanie produktem i jego działaniem, niż za samą reklamę.

Bardzo często przedsiębiorcy „uprawiają marketing” nie wiedząc, że to robią.

Każdy kiedyś badał rynek i ustalał cenę dla swojego produktu czy usługi, dystrybuował go czy promował (chociażby zachęcając klienta do jego zakupu). Tym w bardzo dużym skrócie jest marketing.

NIE INWESTUJ W ULOTKI, ZAINWESTUJ W ANALIZĘ

Wielu przedsiębiorców aby zdobyć klienta manipuluje ceną, zmienia produkt czy inwestuje w promocję. Działania te są oczywiście jak najbardziej słuszne, jednak jeżeli nie poprze się ich odpowiednią analizą rynku, produktu czy ryzyka, efekty podjętych decyzji mogą być widoczny dopiero po pewnym czasie. I o ile oczywiście efekt ten jest pozytywny to nie mamy się czym martwić, jednak jeżeli zainwestuje się wiele tysięcy w produkt, który nie sprzeda się „tak jak było w planach”, narażamy firmę na straty, a czasami nawet bankructwo.

NIE RZUCAJ KAMIENIAMI NA OŚLEP, WYBIERZ SPRECYZOWANE DZIAŁANIA

Przeanalizuj rynek – sprawdź czego potrzebują klienci. Nie pozwól sobie na zakup produktów, które aktualnie nie zaspokaja potrzeb Twojej grupy klientów.

Dobierz odpowiedni produkt i ustal cenę – Gdy już wiesz czego potrzebują Twoi klienci, dobierz jakościowo i cenowo produkt, dedykowany danej grupie odbiorców. Unikniesz dzięki temu wielu nieporozumień i problemów. Gdy skupiasz się na portfelu budżetowym, nie kupuj produktów premium. Dobieranie ceny jest jednym z najistotniejszych elementów i również opiera się na strategii którą obierasz.

Zorientuj się jak sprzedawać swój produkt – Posiadanie odpowiedniego produktu i ceny nie da Ci nic, jeżeli nie dobierzesz odpowiednich kanałów sprzedaży. Sklep stacjonarny, sprzedasz internetowa, przedstawiciel handlowy itp. Musisz wiedzieć gdzie i w jaki sposób upłynniać swój towar.

Pamiętaj, reklama dźwignią handlu – gdy masz już wszystko ustalone i gotowe, pamiętaj żeby powiedzieć o tym swoim klientom. Tam gdzie widać możliwości prędzej czy później pojawia się konkurencja, a z nią najlepiej walczyć udowadniając klientom, że to Twoje jest najlepsze. Dlatego pamiętaj o reklamie, która przekieruje klientów do Ciebie

Można by godzinami pisać o tym co należy wykonać, rozwijając punkty powyżej i dodając kolejne sekcje. To co zaprezentowałem Ci powyżej jest tylko drobną wskazówką i ledwo widocznym drogowskazem na marketingowym skrzyżowaniu. Ciężko byłoby wielotomową wiedzę przelać w tych kliku zdaniach, dlatego nie czekaj i pozwól nam sprawdzić jak ma się marketing w Twojej firmie.

Tylko dobrze dobrane działania że pozwolisz dostrzec się innym!

Najwaniejsze korzyści
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Wzrost przychodów w pierwszym miesiącu promocji
  • Pełna kontrola nad wydajnością kampanii
  • Interakcja z klientamii
  • Skuteczna analiza działań
Główne informacje
  • Trafnie dobrane produkty, usługi itp.
  • Rozpoznawalność firmy w internecie
  • Zaspokajanie potrzeb klienta
  • Kontakt z klientami, oraz możliwość ich ponownej aktywizacji
  • Poprawa wizerunku firmy
Warianty oferty
  • Pakiet 1: Podstawowy - wycena indywidualna wiele elementów składowych do wyceny
    Pełna analiza rynku klienta i stworzeniem odpowiedniego raportu.
  • Pakiet 2: Premium - wycena indywidualna wiele elementów składowych do wyceny
    Pełna analiza rynku klienta wraz z wprowadzeniem odpowiednich działań.
Nie tego szukasz?

Nie znalazłeś oferty dla siebie? A może masz inne oczekiwania? Przejdź dalej, wypełnij formularz i wyślij. Szczegóły otrzymasz już w 24 godziny.

Wycena projektu
Metody płatności

  • Etapowo - 3 etapy realizacji projektu - 3 raty
  • 40%/60% - 40 przed 60 po
  • Ratalnie - w ustalonej ilości rat
  • Umownie - wg indywidualnych ustaleń
Masz więcej pytań?
strony internetowe, projektowanie stron
Strony internetowe
Zobacz powiązaną ofertę
Kanały Social-Media
Zobacz powiązaną ofertę
Działania promocyjne – Outdoor, Ambienty
Zobacz powiązaną ofertę
Kreowanie wizerunku marki
Zobacz powiązaną ofertę

Copyright © 2017-2019 iseeyou-studio.pl