Copywriting

Copywriting

To nic innego, jak dobrze napisany tekst, który z chęcią przeczytają Twoi klienci. To język korzyści, który czyta się lekko i przyjemnie, a jednocześnie dowiaduje się z niego wszystkich istotnych informacji.

Trzeba pamiętać, że każda branża czy grupa docelowa ma swój unikalny kod językowy. Gdy posługujesz się tym „językiem”, pasjonaci i specjaliści wiedzą, że jesteś jednym z nich. Dzięki temu są bliżsi nawiązania współpracy właśnie z Tobą.

LUDZIE NIE LUBIĄ CZYTAĆ

Żyjemy w dobie, gdzie, „około 19 milionów Polaków po przekroczeniu 15. roku życia nie przeczytało nawet kilku stron książki.”  Statystyki te pokazują, że ludzie nie lubią czytać, a już na pewno nie teksty, które nie przyciągną ich na dłuższą chwilę.

Przekazywane informację, muszą być zwarte, konkretne i co najważniejsze mają przynosić korzyści.

Jak zapewne zauważyłeś, całość tekstów na naszej stronie jest pisana w formie „poradnika”, dzięki czemu, zagłębiając się coraz dalej, otrzymujesz konkretne informacje, które da się wykorzystać w Twojej pracy czy życiu. Jednak nie zawsze takie podejście jest skuteczne. Są miejsca, gdzie słowa muszę bawić, wzruszać czy wywoływać zaskoczenie.

Dlatego, tak ważne dla każdego Copywritera jest to dla kogo i gdzie pisze. Informacje te pozwalają dobrać odpowiedni język do grupy odbiorców.

SLOGANY ZNACZĄ WIĘCEJ

Niejednokrotnie spotkałeś się ze sloganami reklamowymi. Są to idealne hasła dla Twojego mózgu. Łatwo wpadają w ucho, w kilku słowach przekazują najważniejsze informacje i zapadają w pamięć. Po jakimś czasie możesz nie wiedzieć, gdzie pojawiał się dany slogan, ale firmę, którą reprezentował, zapamiętasz na długo.

Poniżej wypiszę dla Ciebie kilka sloganów, spróbuj zgadnąć, dla jakich firmy pracowały lub pracują one nadal:

  1. Takie rzeczy tylko w …
  2. Prawie robi wielką różnicę
  3. Masz milion powodów
  4. Chipsy przyszły
  5. Brawo Ty, brawo ja

Założę się o kilka procent rabatu, że chociaż jeden z tych sloganów jest Ci dobrze znany.

Dobre slogany reklamowe, tworzą w pewien sposób popkulturę swoich czasów i wpadają do naszych słowników na długo po zaprzestaniu ich emisji.

Znane wszystkim „Coraz bliżej święta” do dzisiaj wywołuje w moim umyśle obraz ciężarówki Coca Coli, z mikołajem trzymającym butelkę ich produktu. Sam slogan nie będzie sprzedawał ani przynosił finansowych korzyści, ale pozwoli, że ludzie w sobotę będą nucili sobie pod nosem „Do Lidla, do Lidla” i w końcu dzięki zakotwiczeniu tego dnia wybiorą się właśnie do Lidla zamiast innego sklepu.

Stwórz slogan idealnie pasujący do Twojej firmy o pozwól dostrzec się innym!

Najwaniejsze korzyści
  • Teksty dostosowane do potrzeb odbiorców
  • Chwytliwe hasła dopasowane do profilu działalności
  • Unikalne teksty nie obciążone tzw. duplicate content;
Główne informacje
  • Tworzenie tekstów marketingowych
  • Unikalne teksty dostosowane do potrzeb marki
  • Pełna analiza napisanych treści
  • Treści ściśle dopasowane do klienta firmy
  • Slogany i hasła oddające najważniejsze wartości firmy
Warianty oferty
  • Pakiet 1: Korekty tekstów - 15 zł / jednorazowo
    za każde 1000 znaków ze spacją
  • Pakiet 2: Teksty na stronę WWW oraz materiały promocyjne - od 29 -49 zł / wycena indywidualna
    za każde 1500 znaków ze spacją
  • Pakiet 3: Teksty e-mail - 19 zł / jednorazowo
    jeden tekst do 500 znaków ze spacją
  • Pakiet 4: Slogany reklamowe - 130 zł / jednorazowo
    jeden slogan reklamowy
Nie tego szukasz?

Nie znalazłeś oferty dla siebie? A może masz inne oczekiwania? Przejdź dalej, wypełnij formularz i wyślij. Szczegóły otrzymasz już w 24 godziny.

Wycena projektu
Metody płatności

  • Etapowo - 3 etapy realizacji projektu - 3 raty
  • 40%/60% - 40 przed 60 po
  • Ratalnie - w ustalonej ilości rat
  • Umownie - wg indywidualnych ustaleń
Masz więcej pytań?
Marketing internetowy dla firm
Zobacz powiązaną ofertę
strony internetowe, projektowanie stron
Strony internetowe
Zobacz powiązaną ofertę
Sklepy internetowe
Zobacz powiązaną ofertę
Kanały Social-Media
Zobacz powiązaną ofertę

Copyright © 2017-2019 iseeyou-studio.pl